Forum 5 GGDH 5 GGDH "Opty-misci"
Harcerze z Grodziska
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Reverie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 5 GGDH "Opty-misci" Strona G│ˇwna -> Opty-Misci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 17:30, 09 Kwi 2014    Temat postu: Reverie

tylko profesjonalny zadziała tak, jak chcemy, po drugie:
[link widoczny dla zalogowanych]
ciesze sie ze wam sie udalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podstawka z zasilaczem działa jak ładowarka akumulatorków.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest bardzo stresuj─ůca?
Już niedługo będziesz mogła wyjawić tajemnicę.
Zgadzam si─Ö z wami bo ja te┼╝ tak mam dodam tylko ┼╝e mam jeszcze to co kobieta pragnie mie─ç w zwi─ůzku:mi┼éo┼Ť─ç,oddanie,szacunek,wierno┼Ťc i zaufanie.
[link widoczny dla zalogowanych]

wiadomoze to nie eliksir ale jak ktora pobudliwa seksualnie to chyba musi i je łykac jak dropsy i mowi ze to dobre bo skuteczne [link widoczny dla zalogowanych] jestem dziewczyna i wstyd mi sie przyznac ale mam włoski na piersiach robiłam badania i poziom testosteronu jest w normie wiec dlaczego???
Dwa lata temu przed┼éuza┼éam sobie ko┼Ť─ç ramienn─ů o 8cm. Witam was, Dziewczyny. B├│g da┼é wolna wole, dodaj─ůc jeszcze, ┼╝e jak bede mia┼é innych Bog├│w poza nim, nie p├│jde do ko┼Ťcio┼éa a seks w celu nawet rozmno┼╝enia traktowa┼é z rado┼Ťci─ů sp┼éone w piekle na wieki wiek├│w. Czasem ko┼ä w b┼éocie tez poci─ůgnie! wow! [link widoczny dla zalogowanych]
Rozumiem Kamciu.... znalaz┼éam ten gabinet w internecie (www.gabinetyfelicita.pl) A ten fason na zdj─Öciu powy┼╝ej sp├│jrzcie na to uj─Öcie po prawej stronie. Dzi─Öki za porad─Ö, uda┼éam si─Ö do fryzjerki, dzi┼Ť sie zapisa┼éam, kuracja od poniedzia┼éku, mam przesuszone wi─Öc trzeba obci─ů─ç, ale poddam si─Ö w fachowe r─Öce, nie zniszczy┼éam ich prostowaniem, ale jasnym pasemkami, odradzam cz┼éowiek uczy si─Ö na b┼é─Ödach ale to nic, mo┼╝e dzi─Öki temu uratuje je, bo jakbym nic z nimi nie zrobi┼éa pewnie wylecia┼éyby mi U┼╝ywa┼éam w brud od┼╝ywek nie polecam avonu do w┼éos├│w, jest dobry w kosmetykach, ale mi osobi┼Ťcie nie pomaga, podobnie jak sunsilk, fryzjerka poradzi┼éa mi co┼Ť takiego jak lek z apteki chyba faktycznie ┼║le z nimi mimo, ze pi─Öknie wygl─ůdaj─ů, s─ů biedne. Mo┼╝esz te┼╝ p┼éuka─ç w┼éosy w cytrynie i rumianku. Cierpliowsci Od niedawna robi─Ö paznokcie ┼╝elowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
do tej pory utrzymuje kontakt z moja wloska rodzina ,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bezsenno┼Ť─ç, niepok├│j, l─Ök, wra┼╝liwo┼Ť─ç na ha┼éas i dotyk, impulsywno┼Ť─ç, nadpobudliwo┼Ť─ç, nieumiarkowanie w mowie (inaczej nadmierna gadatliwo┼Ť─ç) w po┼é─ůczeniu z chaotyczno┼Ťci─ů my┼Ťli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile masz lat?
[link widoczny dla zalogowanych]

Najbli┼╝szy wolny termin u ortopedy to 14 lipiec!!, lub druga wersja kt├│r─ů wybra┼éam to stanie w kolejce do rejestracji od 5 rano by m├│c si─Ö zarejestrowa─ç o 7-ej do lekarza kt├│ry przyjmuje o 10-ej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Plus sa niektore rzeczy, ktore nie podobaja mi sie w ich stylu zycia. Piszcie mamuski!!!
Z g├│ry dzi─Öki za wszelk─ů pomoc!
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi dali Mercilon, czeka mnie leczenie trzymiesięczne i zobaczę co bedzie dalej a chciałam mieć drugie dziecko, bo nie mam rodziców i wiem jak ciężko by mi było gdyby nie moje siostry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wiem, moze napisz do tego lekarza maila, powinien ci powiedziec co i jak. [link widoczny dla zalogowanych] NIesamowite- po loveli - mleczku plama z gencjany znikneła dzięki
Przeczyta┼éam w waszych listach ze gynalgin mo┼╝e uczulac ale ja mam wra┼╝enie ┼╝e najgorzej jest po polseptolu. Wiem ┼╝e ci─Ö to nie pocieszy ale moje ┼╝ycie to te┼╝ pora┼╝ka,mimo ┼╝e wa┼╝─Ö 48 kg,mam zgrabne cia┼éo i jestem ┼éadn─ů dziewczyn─ů,co z tego jak to nie daje gwarancji niczemu,ca┼ée ┼╝ycie mam zmarnowane przez depresj─Ö,mam 26 lat i dopiero matur─Ö robi─Ö,nie m├│wi─ůc o innych problemach,choroba zniszczy┼éa ca┼ée moje zycie,sta┼éo si─Ö ono n─Ödzne i ┼╝a┼éosne CZY JEST TU KTO┼Ü Z WA┼üBRZYCHA??? od 5-6... ÔÇó dyniowate (og├│rki, zw┼éaszcza kiszone, kabaczek, dynia) [link widoczny dla zalogowanych]
Powiem Wam, ┼╝e moje do┼Ťwiadczenia z przed┼éu┼╝aniem w┼éos├│w s─ů bardzo du┼╝e. A nasi Polacy tacy brzydcy A Turcy sa przystojni wiec co zrobic? I z tym niestety trzeba si─Ö ju┼╝ pogodzi─ç. Nie potrzeba p┼éatnego po┼Ťrednictwa ┼╝e by znale┼║─ç prac─Ö. Katrijjn nie wiem gdzie jeste┼Ť, w niekt├│rych krajach ci─ů┼╝─Ö uzja─ů dopiero od 12 tyg., w├│wczas nie masz co liczy─ç na usg. Im szybciej zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabia─ç! Dlaczego ma sie ogranicza─ç, gdy inni jedza to samo i pozostaja w zdrowiu? Oczywiscie, po co sie ograniczac, niech kazdy zre, pije alkohol, pali ile wlezie, bo jest dla ludzi przeciez.Powiem ci po co, chociaz jakbys medytowal, to sam bys wiedzia.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Öki za pomoc ale to niestety nie jest piosenka Queen wi─Öc szukam dalej jak by kto┼Ť wiedzia┼é co to za utw├│r dajcie zna─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale sie z was usmiałem,bez kitu Przeczytałem ze pajaki maja oczy i to az osiem,czy ktos mi moze napsac gdzie one sie znajduja?
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Was przy niedzieli.
toni jakiego masz tego orbitreka?Ja mia┼éam kiedy┼Ť taki zwyk┼éy i mi pos┼éuzy┼é tylko miesi─ůc i sie zastanawiam nad takim magnetycznym,ile musze liczy─ç kasy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] ... [link widoczny dla zalogowanych] jakie??
Mysle, ze w takim wypadku to lekarz moze pozwac Ciebie o straty moralne i nie tylko. gdzie si─Ö wybierasz? Bardzo dobry wp┼éyw na cellulit maj─ů ─çwiczenia na pi┼éce pod warunkiem, ┼╝e wykonuje si─Ö je systematycznie. ja sw├│j kupi┼éam za 50 z┼é. Instytut Ochrony Przyrody PAN, Krak├│w; [link widoczny dla zalogowanych]
Dorzucam: Po miesiacu jest luz... Czesc mia┼éam cc, zaplanowane, bo mi si─Ö ju┼╝ ci─ů┼╝─ů znudzi┼éa, ma┼éa by┼éa u┼éo┼╝ona po┼Ť┼éadkowo i by┼éo mi ju┼╝ cholernie niewygodnie, wi─Öc poprosi┼éam gina o zaplanowanie zabiegu. Nie ┼╝ujcie gum. * tipsy brokatowe Ale wczoraj wyra┼║nie mi pomog┼éo.
Glanmoemgj....zaraz ktos Ci tu powie,ze jeszcze sie przekonasz bo tak jest zawsze na poczatku Potem Twoj Turek zrobi sie maly wlochaty bedzie smiedzial i powybija Ci zeby
[link widoczny dla zalogowanych]
Najcz─Ö┼Ťciej s─ů rozpuszczone b─ůd┼║ lu┼║no spi─Öte.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawi am
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W razie pytan peosze na forum
[link widoczny dla zalogowanych]

w poniedziałaek ide na konsultacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
My mamy wspólne-nie wyobrażamy sobie,żeby mogło być inaczej MOj dziadek miał w Kanadzie brata( w czasie wojny tam emigrował) niestety nie było wtedy z nim tak kontaktu jedynie listowny.
After 20 weeks on meal replacement drinks and snacks, he has knocked 16in off his 50in waistline and gone down two shoe sizes.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
o Samusionek Skrzynecka przynajmniej prowadzi Taniec z gwiazdami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niby biust to wy┼é─ůcznie gruczo┼éy kt├│rych zrzucic sie nie da, tyle ┼╝e mojej kole┼╝ankce-anorektyczce po schudni─Öciu, z B nie zosta┼éo nic.
[link widoczny dla zalogowanych]

dzieki, ze sie zgadzacie ze mna [link widoczny dla zalogowanych] Du┼╝o si─Ö pisze o leczeniu tokso.
Czy w przypadku torbieli krwotocznej r├│wniez jest wskazane zrobic badnie CA 125??? jesli ktoras z was ma taka mozliwosc to serdecznie polecam silownie! Present - dobrze powiedziane! nie ma ┼╝e boli! Wiec czytam teraz wasze wypowiedzi i w duchu sobie mysle ze moze akurat tym razem.. [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo prosze o jakies wskazowki gdzie i za ile mozna byloby usunac taka blizne.I czy wogole jest to mozliwe po tylu latach? Na jakich produktach nale┼╝y oprze─ç diet─Ö redukuj─ůc─ů tkank─Ö t┼éuszczow─ů w ekspresowym tempie? Hej dziewczyny. nie mam z kim o tym pogadac, porownac.... czesc dziewczyny!ja tez bralam gynalgin i po pierwsze tabletke nalezy wyjac ze sreberka(tak jak kazda inna tabletke zapakowana!!)po drugie jezeli macie problem z aplikacja tabletki(ja akurat nie mialam)to polecam przykucnac i zmoczyc przegotowana woda ona sie zrobi wtedy slizga.co do pieczenia i swedzenia to mi przeszlo po 3-4 dniu od brania tabletek(na ulotce pisze ze po ukonczeniu kuracji te objawy przechodza wiec nie ma sie co martwic)i polecam zakladac wkladke higieniczna poniewaz resztki tabletki wyplywaja w ciagu dnia.powodzenia!!! poprostu nie moge uwiezyc .....:::::w ko┼äcu na czarno:::::.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem tylko czy ryzykowa─ç kupuj─ůc go przez internet ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co jezeli sie prwdziwie kocha to nie istnieje potrzeba wynajmowania sztucznych balonow aby sie dobrze bawic.
Jak tylko czuj─Ö ┼╝e zaczyna mnie bole─ç to od razu biegn─Ö namoczy─ç w wodzie palec ┼╝eby by┼éa mi─Ökka sk├│rka a potem bior─Ö swoje magiczne obc─ů┼╝ki i taki szpikulec(przyrz─ůd do paznokci) podchaczam ten wrastaj─ůcy paznokie─ç i obcinam obc─ů┼╝kami.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 5 GGDH "Opty-misci" Strona G│ˇwna -> Opty-Misci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin